Tuesday, April 29, 2008

lumrah kehidupan




kehidupan kita penuh dengan pancaroba...

aku x mengerti kenape manusia perlu hipokrit,,,

mengapa perlu menyamar jadi oarng lain,,

sedangkan dirinya itu sendiri merupakan..

warna yang indah,,,

aku seorang manusia yang hidup di dunia ini...

sungguh pun masih muda...

akan tetapi banyak sudah aku dapat...

kehidupan semuanya kite kena tempuh...

my name muhammad azlan u all can just call me azlan..

anak kelahiran malaysia..

berasal dari kuala lumpur bandaraya yang banyak warna kehipan...

dilahirkan 9 august 1989...


aku dilahirkan didalam keluarga yang serdahana...

6 beradik 3 laki 3 pompuan...

seimbangkan??huermm

best..



mendapat pendidikan di la salle..

sekolah yang di naikan sewaktu penjajahan dulu...

sekolah laki jek semua..

hahaaa....



aku kecik jerorang nye

kehidpan aku banyak bergantong pada rakan2..

mereka sentiasa ada dibelakang saya walau apa pun yang berlaku..

hahahaa

zaman sekolah dulu..



kami sentiasa berhubung sungguh pun kami dah masuk ke kolej @ univerity

berjauhan...



cinta atau shabat??

sahabat lebih bagus..

kenape saya ckap macam 2??
bila kita dah kawn dan ia bertukar menjadi couple..

hubungan itu akan menjadi lain..

apabila putus cinta mulah lah kumpulan itu putus sama..

penat nak satukan balik...

tp itu hak meraka kan

No comments: