Tuesday, April 29, 2008

pertemuan pertama


di pertemuan pertama itu...
aku melihat mu...
kerana pertemuan itu...
mata ku terpaku melihat mu...
akhirnya...
hati ku seperti membicarakan sesuatu..
aku tidak mengerti mengapa...
lantar aku mencari kepastian...
namun...
cinta yang ku dambarkan itu terlalu asing...
aku seorang insan yang kenal erti cinta...
cinta yang di kurniakan..
tuhan untuk setiap insan..
justeru itu..
aku tidak sesekali terburu-buru..
atau pun memburu...
aku biarkan ianya berlalu...
seperti sungai yang mengalir..
aku terus mencari..
mencari cinta yang sejati..
kiranya ia masih wujut..
ataupun di takdirkan untuk bersamaku...
aku sedia menanti...
walaupun seribu tahun...
hadir mu akan membahagiakan ku..
pergi mu aku perindu yang setia...
aku tertanya tanya..
adakah aku penanti yang malang....

No comments: