Tuesday, June 3, 2008

14 May punyer cerita


hahahaaaa...

xkusangka ku akan keluar umah pada ari nie..

pada mulanya aku berancang untuk tidor sahaja...tp apakan daya ku kak zana menhubungiku..

zana:"jambu ko kat mane??"

me :aku kat umah lah..kenaper??

zana:ko jangan p mane2..koteman aku lepak gym ari nie

me :ok2..p gym kat maner??

zana:kat kondo aku.aku gan iyda tengah on way p umh ko nie

me :ok2 cpat cikit



setelah beberaper min die sampai...

so aku kak zana,iyda n kak rin bertolak dari sentul ke ceras..

3 buah motor pon bergerak menuju kerumah kak zana di kondo di ceras..

setibanya aku di sana..aku di bawa naik kerumah zana...

aku menunggu mereka bersiap maklumlah perempuan nak p gym pon nak chantik...

waktu aku menunggu meraka kami sempat bergambar...

hehehee..



ok lah tue kan...

dah siap2...

tiba2 mereka berkata henda ke swimming pol lepas gym...

hahahhaaa..

aku terkake di situ..

almaklum lah aku datang x bawak aper2 selain sehelai kain kecik untik lap peloh..

adoi macm maner nier???



huhuhuhuh...

aku pun terus ke gym...

setelah settle workout...

mereka pon dah beranggan nak swimming..

heheheee

kak zana bg lah aku pinjam suar balak die..

huhuh

seb baik ader kalu xder kempunan gak aku..

hahahahaaa



so kami pon berenang2 seperti jerung

wah!!!!

best nye......

tp aku mandi bersama baju yang hanya aku ada..


alamak!!!aku lupe aku xda baju!!!

huhuh

setelah puas mandi mak aku telipon



mak:lan ko kat mane??

me:kat umah member baru pas p gym...

mak:pasni ko terus p umah akak ko...

me:(aku terus menepuk dahi)mak bawak kan baju..baju lan basah...

mak:ko buat aper??ok2

me:mandi kolam td....



so aku pun bersiap..aku perah baju...

so aku menaiki mtor dengan pakaian aku yang lembab etu..

tp sib baik bju aku sempat kering sewaktu perjalanan ke umah akak ku di selayang...

hahahaa,



menggigil gak lah..

huhuhhuhu....

dah sampai umah aku..

aku lepak2 n bergurausenda dengak anak2 buah aku..

huhuhu..



best nyer ari nie...

No comments: