Sunday, June 15, 2008

kali pertama

huermmm
ini lah kali pertama aku terjatuh dari motor...
seawal 10 pagi aku bangkit dari tidor...ini sume angkara hendak pulang ke kuala lumpur pada pukul 2 ptg....

setelah aku dan sahabat ku siran selesai mandi.kami pon bersiap untuk meneruskan perjalanan ke terminal bas untuk membeli tiket ke kuala lumpur...perjalaan ke terminal bas berjalan dengan lancar..sejurus sahaja aku selesi beli tiket aku terus berkata pada siran..

"siran aku nak beli jeruk untuk mak aku lah"
"sat2 kite p"

kami pon bertolak
setibanya kami di area komtar kamii selamat lagi...


aoii!!!!
dari td selamat bile nye jatoh..
huhuhuhuhu
sabar kay...

huermm
selepas aku beli jeruk itu kami pon terus menuju k umah siran,dimana aku menumpang selama 3 hari..dalam perjalanan di sea gate xda ku sangka motor tiba2 hilang kawalan..
aku agak ketakutan...beberapa saat kemudian aku n siran jatuh mencium jalan tar..kereta di belakang kami sempat berhenti..kkami bernasib baik...siran cedera di belakang badan,dagu dan tangan..manakala aku
huhuhuhuhuhuh

tangan


tangan


tangan


kaki



jam sudah menunjukkan pukul 110ptg
tiket bus aku pada kul 2...kami masih tersadai di tepi jalan di seagate,,kami menunggu ibu siran..huhuhuh
aku nak balik!!!!!
akhirnya maknya smapi..
ade seorang pemamndu motr membaiki tayar belakang mtr honda cup petak..
dah selelsai aku yang tercedera ini membawa semula motor ke bukit jambul...
samapi kat umah siran tepat kul 135..
tangan ku bedarah kaki melecur..
seluar pendek kesayangan ku kkoyak...
xdapat lah aku p clubbing pakai short..
huermm
aku menyarungkan suar jeas aku..bersiap lalu ku bergegas ke terminal menaiki kereta..ibu siran hantar..
nasib baik aku senpat sampai..
kul 2 tepat aku di dlm bus..huhuhu
yee!!!!pulang ke kl....

ini lah perngalaman pertama jatuh dari motor yang bergerak laju

No comments: