Monday, June 29, 2009

assalammualaikum

huermm lamer dah zanfroll meninggalkan page nie.,..
banyak peristiwa yang berlaku....
ku terkenangkan mentari yang pernah menyinari hidup ku....
setiap sudut kini mengingatkan ku pada si mentari...
mengapa waktu si mentari menyinar dengan cerahnya...
aku seperti tidak menghargainya....
aku telah bangkitkan mentari...
mentari yang dulunya bersama pelangi...
indah bersama apabila si pelangi...
menghilangkan diri ke Johor....
si mentari tidak dapat menerimanya....
banyak kenangan kami bersama...

dan baru2 nie zanfroll mendapat cerita dari sumber alam...
yang mengatakan si mentari sering berceritakan pasal diriku pada dirinya...
banyak yang di ceritakan....
aku mendengarnya sayu hati ku..
beminggu sudah aku menitiskan air mata...
mengapa perkara sebegi perlu beakhir dengan begitu sahaja..
megapa semua orng menyembunyikan berita ini dari pada aku..
adakan ini permintaan si mentari...

ya allah ampunilah dosa ku in..
tempatkan lah mentari di golongan insan2 yang soleh...

No comments: