Friday, July 10, 2009

sangat mengembirakan

impianku kini menjadi riality
huermm seperty yang pernah dinyatakan
aku pernah teringin untuk masuk ke aswara
aku telah mengalami serta terlah melalui peringkat temuduga
heurhuer... ketakutan melanda pada diri ku
seharian sebelum pergi temu duga aku menjalani latihan
seperti mana yang telah tertakluk pada surat tawaran
saya di kehendaki melengkapkan satu jenis tarian
masa yang di peruntukkan adalah 1 minit
ya allah tarian aper yang akan aku persembahkan pada mereka
seharian aku melengkapkan tarian
aku hanya berlatih tarian salsa dengan lagunya
i know you want me
dan yang lagi satu
aku berlatih tarian joget dengan lagu
joget kasih tak sudah
berpeluh2 aku berlatih
kejadian mengambil tempat di rumah ku di sentul
huerm x senang duduk aku di buatnya
setelah penat berlatih aku pon berehat
kemane lagi kalu berehat ke tasik ler
aku berlatih bersama abang ku
shah atau lebih dikenali dengan papa shah

esoknya merupakan satu debaran untuk aku
aku tidak boleh tido seharian
so aku kami pergi jemput cek am
kami pergi odisen bersama
aku perlukan mereka berdua untuk menjadi kayu semangatku
setibanya kami di aswara wah!!!!
darah gemuruhku semakin memuncak
aku pergi mendaftar
setelah mendaftar kami perserta perlku menduduki ujian
bertulis...
arghhh!!!berkerut dahi aku menjawap soalan sebanyak 90 soalan
serta 2 essay...mengigil2 aku menulis
yerlah dah lame meninggalkan alam menulis nie...
hahhahahhaa
setelah selesai ujian menulis
kini debaran yang sebenar melanda
iaitu ujian tarian
pelajar2 yang ingin mengikuti kursus tari perlu berdepan dengan guru2 tari
sebanyak 30 perserta
hahahhahahhahhahahaa
menari jerk lah
huerm dah selesai semua tue aku berasa lega
pulang ke rumah aku pon tido..
setelah berbulan2 aku menunggu
akhirnyer hasilnya terjawap dan terlerai sudah
aku diterima untuk menjadi pelajar diploma seni tari di aswara
banganya aku
tp aku sedihlah member aku sorang xberjaya...
huerm nak buat cam mner the best show wins

No comments: