Sunday, August 14, 2011

bersabar....

bersabar dan terus bersabar...
mungkin kadang-kadang aku terlalu mendesak...
tapi bukan selalu...
aku semakin hari semakin menyanyanginya....
sehingga aku takut akan kehilangannya...

aku bersyukur sangat dapat bersama dengannya walaupun hanya sehari...
memang hati pedih menahannya...
tetapi kita kene akur..
didik diri sendiri...
tidak mengapa hubungan ini mendewasakan aku...

aku tidak boleh terlalu manja...
tapi kalau korang nak tau aku hanya akan manja dengan orang yang aku sayang..
terutamanya kekasih hati..
itulah sebabnya aku nie
kuat cemburu...
kuat bertanye...
kuat menyelongkar...
cepat merindui...

ya aku mengaku aku kuat cemburu...
dan aku cepat merinduimu..
aku tiada yang lain...
hanya kamu dan kamu sahaja tempat aku menumpang kasih...
terima kasih...

sang pencinta kerna mencintaiku dan mendidik ku...

ps:love u cekodok penyek

No comments: