Sunday, August 7, 2011

new life

urm akhirnya aku jumpe juga pasword aku nie...
setelah sekian lame aku menyepi dalam hidup...
aku banyak bersembunyi dari menjadi diri ku yang sebenar..
setelah arwah faizal pergy meninggalkan dunia ini ke tempat yang lebih tenang aku terus menghilang dan kehidupanku tidak keruan...
kini aku kembali menapak ke dunia yang nyata..pelbagai langkah telah ku cuba pelbagai cara untuk bangun kembali tp aku x terdaya..aku pernah dapat bernafas semula rupa2nya kebahagiaan itu hanya seketika..belum sempat 2tahun kami bersama baru ku sedar yang aku sedang bernafas dalam lumpur yang pekat..
kini semua telah berlalu pergi..kini aku lebih tertumpu dengan pelajaran ku yang kian hampir dengan penamatnya..
kini aku mendapat sinar dan nafas baru dari seseorang yang di gelar " abang".dia mengajar aku erti bahagia dan mendewasakan ku yang sedang dalam kekalutan..aku menyanyanginya dan ku harap dia pun begitu...
hahahhaha dah cukup aku memalut..
dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat menyambut bulan puasa puasa jangan tak pose..

No comments: