Monday, July 14, 2008

lantak lah

HEURMM.....

Aper kabor semua....
hahahhahaa lamer dah aku meningalkan ruang ini...konon nya mencari ketenangan lah kater nyer...skunk aku dah kat kuantan..dah abiz dah cuti sem..banyak sungguh kenangan ku di kay ell...bukan sahaja kenangan indah pahit pown ader...


::LOST N FOUND::
aku kini kehilangan orang yang aku sayang selain family aku... pada awalnya bahagia tapi kini aku dah kehilangan dia..aku msih sayangkan dia tapi apakan daya die terlalu mengongkong aku..aku masih muda tapi yang penting aku "LELAKI"..entahlah nak cakap cam maner..perempuan dan lelaki sama sahaja.. aku pernah bercinta dengan lelaki dan aku pernah bercinta dengan perempuan akan tetapi aku mais belum menemui cinta yang aku cari...masing-masing kata "i still sayang kat u,i xkesah u nak buat aper"

huermmm.....

tapi pabila aku keluar gan kawan-kawan aku,smua jadi tak kena..aku bukan buat aper hanya keluar pergi kerje,kuar makan,main bowlink,tengok wayang dan jalan-jalan..salah ke semua itu...aku manusia,ok lah kalu dia tak kasi aku buat semua tue aku boleh jerk..tapi sanggup ke dia menjaga makan minum ku..dia boleh ke bagi segala kebahagian kepada ku tanpa kawan-kawan..pada awal bercinta segala-galanya indah,bukan ku tidak pernah bagi tau yang aku nie "takut bercinta,berikan aku masa"...pada mulanya faham...tapi bila bergaduh kata ""tolonglah i tak boleh terima semua alasan tu""huermm
aper nak buat lebih baik aku mengundur diri..
perasaan sedih sentiaa menghatui diri ku..aku terpasa lawan semua tu..
aku set semua di kepala


::L.I.F.E.M.U.S.T.G.O.O.N::

SO SEKARANG AKU ENJOI GAN HIDUP AKU!!!!!


arrrgghhh!!!!buang itu semua!!!!

dahlah tu ok sekarang kiter tukar topik yang tak beraper sedih...heurmm agak mengembirakan lah jugak..
alamak sekarang aku dah jadi pakcik!!!argghhh best nya aku sekarang dah mempunyai 6 orang anak buah..hahahahaha cahaya mata terbaru dari kakak aku bernama nursyasha juliana..abiz lah aku lepas ni...akak ku mendapat cahaya mata perempuan..sangat comel
aku sangat gembira..tapi yang paling gembira mestilah ayah dan ibu ku..almaklumlah dapat anak buah baru+"bakal menantu baru"oppps!!!terlebih sudah...

hahahhaaa sajerk je..yang pasti di muncul di waktu yang tepat dengan karteria yang memahami..aku sayangkan dia..aku harap dia sangup menunggu ku...i love u"


love all of you expecially "you"


No comments: