Tuesday, September 23, 2008

haii semua

arini merupakan ari aku x tahu nak buat aper..sehigakan aku x tahu malu untuk menagis didepan orang...aku sangat sedih..aku xtau ape yang melanda diri ku ini..aku semakin tidak percaya dengan apa² lagi..aku sangat sedih...
pekaraini buakan pertama kali aku terkena...aku seringkali terkena benda nie..aku takut bila berdekatan dengan orng..aku taklut untuk rapat dengan ornag..aku takut untuk mendalami seseorang..kenape aku takut semua itu???mesti aku ade kisah silam kan..
huermmmye memang ada kisah disebalik cerita itu..aku muhammad azlan bin razali dibesarkan di bandar kuala lumpur..macam macam aku jalani...memang aku anak last tapi aku bukan semanja yang disangkakan...aku hanya insan biasa..mengharapkan kasih dari setip individu..tp apa yang akau dapat hanya perpisahan dari setiap insan..sama ada untuk kebaikan ataupun tidak...
setiap tahun aku akan kehilangan seorang teman ataupun siape2 sahaja...selalunya aku dapat terma itu semua...tp sekarang ia bertukar menjadilain..aku seolah2 ilang arah dan punca...mengapa??aku xtau mengapa ini berlaku..aku sangt sedih...kini aku asik teringat kisah² silam aku...aku sangat sedih....


No comments: