Sunday, September 28, 2008

today...

semalam aku pulang selewat 4 lebih..
semalam aku keluar gan family aku + fa8 +faizal...kami keluar ke timesz squer..main boling n seterus nyer pergi bersahor bersama...
pulang saja dari sahor...faizal menghatar fa8 pulang dahulu...selepas tue baru aku di hatar pulang...keadaan hanya sunyi sepi..huhuhu...
setiba sahaja dirumah aku terus tido..tp sebelum tue sempatlah berborak gan abh dulu...lepas setel borak baru tido...hermmm...
seawal 10 pagi aku telah di gegarkan oeh bapak n mak aku,..
huerheurheuhruer,,,,geram nyer aku..dah lah ngantok dorng kejut lak..kami bergegas pulang ke rumah di NILAI..sepanjang pejalanan tue aku tido jerk..x tahan lah aku ngantok gilew..
tiba di nilai..dalam tengah hari kot ..entah lah aku pon taktau sebab setibanya aku di nilai aku terus ke kamar tidor aku...aku cecah je kepala ku di bantal terus aku lelap...
entah pukul berape entah aku bangun..bagun tido aku on9 jap...aku on9 ym borak gan ma n is..heheh kau nak tau tue baru aku mandi..pg td aku sarung jek baju sebab xsempat..hahahhahaa...lepas mandy my mom dah bising die soh ertukang kat belakang..die soh bbuat rak...bile aku dah buat rangke rak boleh x mak aku cakap die x nak rak die so siapkan pagai taman bunge die..perh menyirap nyer..penat lah aku memaku mengergaji..huermm ape kan daya puasa..dengar jerk lah cakap...heureursetelah selesai aku naik balik ke kamar ku...xsampai 5 meinit mak ku menjerit lagi.."alan ko buat air bandong tok berbuke"..disambung lak oleh bapak ku"ko campur aiskrim soda p beli kat kedai"arghh!!!!aku pon mengeloh panjang...
tanpa melengah kan masa aku mengambil kunci kereta..anak buah aku syah2 nak ekot..so aku bawak lah die ke pasar raya...jangan x tau ari nie aku giler...paking kereta pon x lepas..hahahha...aku langar pokok...hahaha lucu nywe...masuk pasa raya aku hanya nencapai air yourget aku + aiskrim soda+aiskrim vanila...hehehheeh tamabhan...

balik umah berbuka...
lepas berbuka kami sekeluarga bersiap nak pergi umah unty kat sendayan...aku lah mangsanya...aku jadi driver..huhuhuhuhu
mule2 pg umah unty kat sendayan pastu p umah angah kat seremban2..pastu p umah pak tam dekat jerk gan umah angah...hehehe....
best p umah pak tam..dapat bergosip gan atiekacau laki2 yang gorat die...hehhe...die baik suke kat die..die selalu menyakat aku...n die sering kali merajuk gan aku..kalu aku xcakap gan die sehari bile jumpe die...mula lah die punyer bibir seici tebal..hahaha....lapas tue aku balik umah..skunk aku nk p amek air yogurt aku...hehhe..derharga lahnnenenee..
bye...nanty kite tulis lagi esok

No comments: