Wednesday, September 17, 2008

hyeee...

lame dah saya yer x masuk kan aper2 cerita kat cini...
heurhuehrer
sory lah kay..
bukan aper lappy saye nie buat hal lah,,,

huermm laggi pun xder aper pon yang menarik dalam hidup ku ini...
ha pada 9 august 2008 aku telah bertukar menjadi 19 tahun..
hahahahaa...
dah tue rupe nye aku nie...
pada ari tue aku mendapat hadiah dari orng tersayang...
nak tengok hadiah tue...
tegok lah kat bawah...

heurmm
sye xkesah pon aper yg sy dapat...
yang penting benda tue ikhlas...
terima kasih abg...

ok tue kisah lame...
hahhahaa...
.....................................................................................

sekarang cerita baru....

aper jek korang nak tau??
xnak tau ker..
xper i bagi tau jugak..
sebenarnya aku dok kat pahang aku merindui
"keluarga"yang di kuala lumpur...
aku sangat sayangkan mereka...
macam2 activity kami lakukan bersama...
setiap ari jumaat mesti kami pergi bermain bowlink bersama...
sungguh pun dah masuk ramadhan....
ingatkan masuk bulan uasa activity kurang..
rupe2 nyer tetap jerk..
kami berbuka bersama setiap jumaat..
tp aku xderlah selalu dapt join..
sebab aku belajar di pahang..
heurhuehruehr edih nyer...
aku bahagia disamping mereka....

aku sangat bahagia bersama meraka..
dalam keluarga nie nama aku..
acik..
heurheuhre
pelik kan...
aku sangat mengharapkan mereka xdak berpecah..
kalu kami berpecah..
keadaan ku akan haru..
aku sayng mereka semua..
heurheuhrer
comel2 kan semua nie..
hehehee....
sampai sini jerk lah...
nanty kite jumpe lagi...

No comments: