Wednesday, October 1, 2008

sehari sebelum raye...

pada 30hb ari bulan 9.....

aku pulang lewat pagi..

heurmmm
setelah pulang dari lepak gan fizal + baby + fa8 + zul..
di kedai makan di benteng pandan jaya...
aku terus kerumah zul...
lepak2 jap..
setelah beberaper minit...
kami bercadang untuk lepak di cc...
aku pon lepak bersama along=zul.....
lepak punye lepak punye lepak....
tup tup...
mak ayam besar dari singapor tepon...
huehueheuheuhe
pak su name nye...
dah lame aku xdengar kabar dari mak ayam besar...
mak ayam nie merangkap,,,
teman sepenari aku,,
kami memperjuangkan tarian di kolej..
kami kan diva...
hahahaha...
rindu aku kat pak su...
bulan 10 nie die nak turun....
dah abiz borak gan pak su...
aku pon smbung on9..
alamak si along nie jatuh hati lak gan mamat cc ne....
heuehuheuee

dalam kul 3 aku pulang ke rumah...
tgok cd "camp rock"..
ingat lepas tue dah boleh rehat or tido..
ruppe nye mak aku...
dan bapak ku...
dah siapkan kerje untuk aku....
nak tau aper...
p beli barang tok masak malam nie tok esok...
daun kunyit,lengkuas,santan,cili padi,bawang,
aku dah lah mamai....
kul 6 lbh aku p pasar beli benda tue semua.....
dah siap beli...
aku pon pulang......


pada kul 240 ptg
huermm,,,
aku bertolak dari kl ke nilai....
setiba je aku di nilai...
kami pergi ke giant....
beli sedikit barang....
sampai dirumah nilai...
kami mula memasak....
kami memasak dari sebelum buka sampai kul 10..
hueheuehuee...
lepak gan akak ku...
meriah nye kami berempat...
best....

230 pagi...
kak lang ku smpai..
dengan tentera batalion die...
spiec gurls + satu hero sopan...

No comments: