Thursday, October 2, 2008

my first raye...

1st october 2008
..hyee u guys...
...how is yours 1st raye???
.my one is just a smiple one..
..heurheuhrher...
...didt u now i miss my raye prayers..
....one whole family miss it..
...hahahahahaa....
...we all got up at 840am...
...the prayers end at 830..
....so wat to do....

...i kat skunk kat nilai..
...dah bangun lambat...
..nak buat aper lagi....
...mandy bersiap nak p rayer la...
..setelah selesai mandy i pon turun bawah...
..yerklah nak menyaksikan waktu2 touching2...
..bersama keluarga...
...setelah settle bersalaman...
..kami sekeluargan pon makan bersama setellah selesai bersalaman..
...nak masuk kan gambar tp cable xbawk lah...

beraye

...rumah pertama yag kami tuju ialah umah mak gah...
...di dudok di sendayan...
...sedap nyer makan nasi impit gan kuah kacang nyer yang meletop....
..sedap wey!!!...
...yerklah setahun sekali jerk kan...
rumah kedua ialah umah
...diva malia..
..umah makcik ler...
..best kami makan lidah lembu..
sedap
..mesti pelik kan...
..lepas tu p umah makcik ku..
umah mak gah linggi
..ada kenduri tahlil...
dah 44 ari dah aku kehilangan pakngah yang aku sayang
sekarang pak gah dah xder
sunyi lah mak gah

...kami mananty along...
alog janji nak bertemu du umah mak gah
..maklumlah anak raje..
sementara menunggu au sempat lagi bergurau senda dengan
pakteh
..kami seolah2 budak kecik..
setelah sejam along pon tiba

perh rindu aku kat anak bauh aku yang 2 eko nie pon elang
...perangai efan xpernah ubah..
asik nak bersengayut jerk kat aku
si apitlak dah matang skunk
die lebih banyak bercakap benda2 x betul
yerlah dah darjah 5
what do u aspact

skunk ank buah aku dah cukup 6
tp semua pangil aku abng lan
dah berkali ajar
mungkin aku terlalu muda lagi
1.affif azhan
2.afiq irfan
3.shasha amira
4.shasha camilia
5.ahmadi
6.shasha juliana

..nanty kiter smbung lagi kay..

No comments: