Monday, October 27, 2008

::sory::

disini aku memohon maaf kepada sesiapa sahaja yang banyak aku buat salah
munkin slah aku kerna memberi die harapan
akan tetap aku memberi sina harapan kat die
sebab aku nak die berjaya
aku xnak die rosak macam dulu
memang kau akan tanye kenape ko kate ko sayang aku???
sedangkan ko x menyanyangi ku
"sayang datang dengan pelbagai maksud"
sory to say i love everyone
but i cant force my self to love n to make him special
heart and feeling we can't discribe
seperti yang di perkatakan
"hati dan perasaan suata perkara yang subjektif"
kita tiada pilihan A B C D
kita hanya perlu mengarang
seumpama melukis kita yang gambarkan dah melukisnya
kita yang mencorakkan warna2nya
itu lah kehidupan
kita hanya ibarat kain putih
kita mencoraknya dan kita mengharap orng mengindahkannya
sory to let u go
dont worry u will alway in my mind
plz now we
fwend?or bro?

No comments: