Wednesday, October 15, 2008

my self


aku dah ambil keputusan utuk berhenty belajar...
aku hendak cube sesuatu yang aku sangat minat
aku xdapt nak teruskan dengan pengurusan pelancongan
tp adakah aku akan berjaya memasuki bidang yang aku minaty ini
aku hendak melanjutkan pelajaran ku di
akademi seni kebangsaan
sejak sekolah lagi aku menidamkan
untuk belajar disitu
tp aku takut
ibuku x benarkan aku menari
tp apabila aku lepas tingkatan lima
aku dah banyak masuk benda2 seni
pada awlnya aku memasuki
dikir barat
selepas itu aku pergi menemanikawan ku ain dan sham untuk odishen nyayian
aku pon turut serta
aku berjaya
lalu aku menyertai national koir selama setahun
selama setahun aku di bawah bimbingan shafinaz
selps itu sham mengajar aku tarian
aku menyertai pertandingan tarian tradisonal di central market..
kami tupas
tp semangat aku terhadap tarian xpernah putus
skunk di kolej aku dah menyertai kumpulan tarian
dah 10 persembahan pentas aku telah persembahkan

tanpa gentar dan malu
aku terlalu minatkan tarian
kini aku hendak mengorak langkah untuk meneruskan pelajaran dalam bidang tarian
aku yakin bakat ku di situ selalin bersukan
menari adalah nafas ku
rentak dan beep adalah nadi ku
aku hidup dengan muzik dan tarian
aku sangat minat dengan tarian tradisona
l
mungkin kami akan cakap
masuk jer kelas tarian
daripada aku masuk ip tarian
ak dah terlalu minatkan
lagi pon nie adalah angan2 ku sewaktu sekolah
aku nak cube


No comments: