Thursday, May 14, 2009

bersahaja

huermmmm...
gambar nie aku p wat wambut...hehhehe dah lame rambut ku ini xdikerjakan...almaklumlah kedai sume mahal...seb baik ader shah...dapat lah p kedai mak hayam die...tp waktu buat rambut tue aku terkene pulak,,,mamat nie si x yang wat rambut aku...boleh pulak teste kat aku...huerm layankan ajo..maner lah tau nanty nak wat rambut lagikan...so senang ler nanty aku...
hehehhehe..si shah pulak pakai serkop tue bukan sebab die budak lagik...tp die nie nak highlight kan rambut nyer,,,so xleh buat aper lah..kami dok lah berjam2 kat kedai tue..hihihihihi...dan kami lah orang yang terakhir keluar..tp shah kuar dulu rambut ku belum siap...sempat lah buat sup lidah sementara nak kuar tue kan..hehhehe...nakal nyer aku...minta maaf semua...



huermm
kenangan ku di pantai merdeka..huermm mama soh p pantai so shah bawak lah aku kepantai merdeka nie...perhhh...view die time senja menarik...color nye sme sperti warne rambut aku...hehhehee...biler lagi lah aku nk menghirup bau kampong..dah lame x balik kampong,tp aku masih tertanye2 kenape name nya pantai merdeka...

No comments: