Friday, May 29, 2009

me keluar berjalan



hye keng kawan..
huermmm...baru-baru nie aku ade dapat beberaper member baru...
best kawan dengan mereka..name nyer danny dan sazry..mereka nie sangat pelik dan aneh...hehhee...aritue kami keluar bersama..kami keluar ber3 pada ari selasa...aku shah n dany...hayo maty ek budak nie nak bershoping...kaki kami semuanye sakit..kami berjalan dari pada hang tuah ke times squer menapak ke bb,menapak ke pv then menapak balik ke bb...lepak semula ke pv then jalan kaki pulak ke klcc..lepak di klcc jap...then patah balik ke bb..yerlah nak naek monorel...dalam perjalannan kami,kami terserempak dengan sydy... hehehe.... .pada asalnyer kami nk p clubbing malam selale tue..tp xjadi..rencangan kami terganggu dengan keletihan kami...almaklum lah si sazry lambat sangt..aku pada mulanye nak baring jerk..last sekali tertido pulak...so aper lagi sambunglah tido sampai ke pagi...
aku bangun seawal 8 pagi...perh record tue...hahhahahaha....aku p bilik air cuci muke.. kelihatan pencuci muke sazry ade dalam bilik air...so aku pon telipon ler sazry..."kitak sik bagun lagik ka??"so sazry dah bangun..so aku soh die datang ke rumah amek pencuci muke yerlah petang tue aku dah nk gerak p cameron...so dorang datang umah...kami makan pagi sesama.. makan paginye alala makan tengah hari..aku masak kari udang dgn sotong masak kicap... heurmm kekenyangan mereka...so kami plan keluar bersama sebelum kami berangkat ke cameron highland...so kami berempat kerluar bersalam..lepak di bukit bintang sungai wang and pavillion..kami p karokoy selama 2 jam...k lah nanty kiter sambung lagi k...
skunk kat cameron nie..huermmm sejuk nyer...nanty ader gambar kiter bercerita k..


di atas danny
di bawah sazry

No comments: