Saturday, May 2, 2009

the best day of my life

huermm best nyer 2 3 minggu nie...
sungguh pun aku berjauhan dan merindui seseorang..
aku tetap terhibur di kuala lumpur...
sudah lame aku tidak pulang ke kampung halam aku...
banyak benda yang berlaku di kuala lumpur...
sungguh puan aku tertekan dengan keadaan di rumah dan family..
akan tetapi keadaan itu semakin lupus..
terima kasih kepada kawan2 baru ku...
mereka telah bejaya menghibur hidup ku...

mereka ialah shah dan haikal kendodoo...
aku banyak berulang alek shah alam
huermmm....

shah seorang yang caring dan die pandai menjaga ati kami berdua...
shah pandai menghiburkan kami...
yang pastinya die suke kena charut...
hahahahaha..
yerlah maner ader pondan yang bernama hajjah...
hehehheheehe....
biarlah die busung ker gemok ker...
yang pasti ati die ok jerk.,..
hahahahhaa...
siran come back to him he still love u..

si kendodooo lak dioe seorang yang agak pelik jugak...
sebab die confius pondan hahahhaa...
die gan aku selalu lepak nasi lemak...
buat kedai macam kedai kami...
die baik dan hapening...
yang penting semalm aku clubing gan die die meletop kot....
yerlah ari tue menari gan kayu...xdapat nak lebih2 hahahahhahaa...
so semlam melepaskan taring ler..
dorang best.....

p/s:sory yerk lan 3kali clubbing dan 3 tue pon aku xberbaju

No comments: