Saturday, May 30, 2009

selamat pagy semuaz


selamat pagy kengkawan..
humm....
aku x tau senjak kebelakangan nie aku dah berjaya tido awal...
selalunya akulah makhluk tuhan yang tak dapat tido malam..
nie dah dua malam aku tido awl...
dan yang penting aku bangun awal..
hhehehehe
arinie ari terakhir aku di cameron
yang lain masih tido..
aku xtau lah dorang tido kul berapa semalam...
huermm tidolewat kot...
im missing someone here..
ajai haikal kendudu sazry dany
iwan dina pala hakim zam lina
bila lah aku akan berjumpa mereka....
ajai i miss u alot...
every time in mysleep in dream of u...
but everything will change...
erol wat are u doing now??
eventhoug we are near
but we still far...

mane abng ku nie....
shah sedang tido tue aku tau...
alan nie maner??
xbagun tido..
dahlah semalam balik kerje tak bg tau..
tipon pon x...
belasah kang...

hurrmm kejap lagi nak p breakfast kat kedai mner pon x tau...
tp yang pasti kejap lagi
sesi shoping...
kak hunny jap lagi nak borong satu cameron...
maty lah trun kl kene bawak lory

No comments: