Friday, July 18, 2008

::L.A.T.I.H.T.U.B.I.D.I.K.E.L.A.S.M.E.N.A.I.P::

::L.I.F.E.M.U.S.T.G.O.O.N::

Blok B 405,Apartment Desa Samudra,
Bandar Indra Mahkota 8,
25200 Kuantan,Pahang darul Makmur.


14May 2008 ,


Asslammualaikum orang disana Ayah ibu dan yang lain sihat.Anak mu disini alhamdulilah sihat.Disini anak mu masih lagi terbau masakan kegemaran KU.Anak mu di sini sangat merindui semua yang berada di Kuala Lumpur.Apakah yang mereka sedang buat?.

Sekarang dah masuk tahun kedua di Kuantan Pahang.lama rasanya anak mu merantau jauh dari Kuala Lumpur.Disini dah BANYAK berubah keadaannya, daripada pertama kali mak dan abah hantar.Sekarang semuanya dah berubah.Bandar kuantan yang dulunya kita lihat hanya bermegahkan Mega Mall sekarang tidak lagi mak.Sekarang anak mu boleh pergi berjalan-jal an meMbeli barang di East Cost Mall. Bila agaknya mak dan abah nak dating kesini??tak sabar rasanya nak bawa mak dan abah berjalan di East Cost Mall.

Macam mana perkembangan di Kuala Lumpur??mesti makin pesat.Sekolah lama anak mu macam mane??ada banyak perubahan tak.Harap-harap anakmu tidak terkejut dengan berubahan di tempat ku dibesarkan itu.tapi yang paling penting anak mu tak sabar untuk merasa masakkan mu??

Mak dan abah lan tak sabar untuk bertemu dengan kamu berdua..anak mu dah kena pergi ke kelas ni.. Assalammualaikum anak mu akan sentiasa merinduimu.

Anak Kesayanganmu,,

huhuhuuhuh...

love u all...

No comments: