Monday, July 14, 2008

sajer nak menumpang

..........

aku akan tetap menanti

mungkin agak sukar bagi kita menerima kenyataan... kenyataan...?? mungkin
memang aku sudah jatuh pada mu... sejak dari hari pertama kita bertemu
mungkin kau bukan yang terbaik buat ku namun bagi ku kaulah segalanya

kita takut untuk membina semula keyakinan diri... takut untuk menghadapi segala kemungkinan yang bakal kita hadapi... takut untuk menempuh sekali lagi duka lara dan nestapa... kalau aku boleh berjanji... aku berjanji tidak akan sesekali menyakiti hatimu, melukai perasaanmu, mencakari jiwamu... kerna kau lah segalanya bagi ku... tapi aku cuma manusia biasa... manusia sering alpa sering lupa dan sering abai... jika kau terluka kelak... jika kau terhiris kelak dek kerana aku... itu kesilapan ku dan aku mau kau tahu... kau segalanya bagiku

kita takut untuk membina kembali detik² bahagia kerna kita berdua punya sejarah silam yang kelam... punya masa lalu yang perit... dan untuk bangkit dari semua kisah² luka yang pernah kita lalui bukan mudah... aku mengerti... kita berdua butuh waktu... namun sampai kapan...??

apa yang ku tahu... ku tak sanggup kehilangan mu seperti aku kehilangan mereka yang aku sayangi dulu... memang pada mulanya semua nampak indah... kemudian hari² mendatang akan nampak kelam namun aku tetap kan berpaut pada mu

aku tak sangup kehilangan mu

dan mampu kah aku menunggu sebegitu lama....??

..........

p/s: bukan ditulis oleh pemilik blog okeyh... cuma dari seorang yang admire je kat dier... tapi macam dah jadi stalker jer... huhu..!! >love u baby...!!<

No comments: