Tuesday, July 22, 2008

merapu..

:H.A.L.L.O.O.O:

"huhuhuhuhuh..skunk dah ada kat kuantan..dari ari jumaat lan ader kat kl.balik ke kuala lumpur pon ader sebab nyer..banyak urusan yang hendak dibuat..akan tetapi sebab utamanya mesti lah nak jumper zee..hahahaa...entah lah nak cakap macam maahahana,yek lah baru je semnggu tak jumpe tapi rasenya bagai berbulan x jumpa..nak kate xsms tak jugak,nak kate tak call tiap-tiap malam cal...heurmmm nak buat macam maner kan kalu dah rindu tue rindu jugak..tak tau lah kalu die xmerindui ku..pada awalnya aku tak rancang pon untuk ke kuala lumpur,rancangan ini semua secara kebetulan.. "


kiter cerita pasal ari khamis malam lepasla ,oopppszzz!!!bukan kamis malam tapi jumaat pagi lepas...dalam kul 1 pagi aku bermassage gan "nadia"my ex..lama rasenya aku x berjumpa dengan die rasa rindu membuak2 pulak..so aku buat keputusan untuk ajak die ke kedai minum kat sekitar area umah jerk..pada awalnya dia asek melarikan diri jek nak jumpe gan aku...aku tau kenape..huermmmmm jahat nyer aku nie..akhirnya dia bersetuju untuk bertemu dengan ku..mula2 die tanye "saper lagi yang nak lepak gan kiter??"aku pon jawap "lorr kiter berdua jek lah saper lagi" so die pon setuju..aku pergi keumahnye pergi menjemputnya(ala jalan kaki jek,motor kat kl)die kan pompuan so haruslah aku jemput die lagipon dah kul satu pagi kan bahaya...setiba je aku di depan umah die aku pon menalipon die..berberape min kemudian die pon keluar,die kelihatan simple sungguh pun die bergaya simple die tetap cantik dan ayu..kami pon berjalan bersama menuju ke restoran taj..setibanya kami di kedai tersebut ramai yang memandang kami berdua(yang ramai tue budak2 kolej lah)kami duduk..2 minit yang pertama masing diam xtau nak borak aper..tapi before sampai restoran tue ade jugak kami borak2 aku lah jadi hakim macam2 lah au tanye "family ok?adek sihat?dah lepas keinduan kat adek?buat aper jek time cuti?"huhuhuhuu..itu sebelum tp bila dah mata bertemu mata di restoran aku terdiam melihat kejelitaan "nadia"..apabila kami mula bercakap xberhenti lah pulak..xbanyak pon topik kami terlekat di club tarian..untuk pengetahuan kami nie pasangan tarian..huhuhuhu..borak punye borak hummm terbabas sudah skunk sudah pukul 2lebih pagi.huermmm ape lagi balik umahlah.esok "nadia ade kelas kul 830..aku pon hantar die pulang keumahnya..

dalam pejalanan pulang keumah aku menalipon zee..hahahahhaa..dah laru lah engat kan...jahatnye alan nie...i mis u so must zee..xsabarnya nak balik ke kuala Lumpur nak jumpe gan family nak shoping....n dah tentulah nak jumpe zee...hahahhaa...lorr kalo aku balik kl aku x kemaner pon...lepak gan zee jek.,

No comments: