Tuesday, July 22, 2008

:T.O.D.A.Y:

aiiyoohhh

Masuk kali nie dah dua kali isnin aku memakai baju melayu..minggu lepas aku pakai baju melayu warne purple..tp last week aku pakai baju melayu berteman aderlah dalam 6 orang yang pakai baju melayu..tapi dis week hanya aku berseoranggan yang memakai baju melayu..argghh!!! arini sangat malu + sangat bangga sebab aku sorang jek yang pakai baju melayu WARNE HIJAU,,,hahahahaaa….
Mari kita lihat kali nie sape yang pakai baju yang
sama warna gan aku….


NANI N ME

NANI ME SHIMA


Kite kontineu cerita pasal arini
Heurmm…ari nie aku kekelas pada pukul 830..
Dalam pukul 850 aku masuk kekelas ctu..aku terlambat 20 minit kekelas..tp apa ada hal leture diam jek,,die kate lain kalu jangan masuk lambat lagi..selepas kelas ctu aku ade kelas bel,tunggu punye tunggu kelas batal daa….heurmm aper lah nie miss bukan nak habak awal2..so kami sekelas pon turun ke bawah untuk pergi ke kafe untuk makan..lepak discuss pasal road tour ahahhaaa….kami rancang untuk k e pekan..setelah berunding kami sekelas mengalami masalah..nak tau masalah aper???mesti lah duit..bayangkan lah kelas kami ade 5 groop kalu setiap groop menggunakan buget rm100 untuk one trip xsengkek korang bulan 8..dah lah die nak “menghimpit”kesemuanya dalam 8 dah lah cuti bulan tu.xboleh jadi..bincang2 kami bercadang untuk gabungkan team..aku dan kak ema pon pergi ke bilik leture..so kami discuss gan leture tue..basuh punye basuh kami punye idea pon di terima..alamdullilah.. so kami pon turun ke kafe semula..tepat kul 1230 budak2 nie ade kelas acc tp aku x amek..terpaksa la aku join ke kelas tue..aku lepak di belakang kelas,,,hahahaha ape lagi on9 lah kejap..setelah selasai kelas tue..aku pon keluar pergi bergosip dengan dayah n bedah…hahaa gossip Sakan lah napak nye maklum la hade lagi 10 min untuk masuk kelas,,,dah settle gossip semua kami pon pergi kekelas..so dalam kelas htt 247 tourist guide ade discustion..setelah buat penbentangan ada yang di sokong dan ade yang di sokong dan ader yang x..so shazwan bagi pihak kami menyuarakan pendapat untuk merge all the team together dan aku menjadi dalang.mis bersetuju dan akhirnya kami hanya ade satu kumpulan..kami bercadang untuk ke jerantut selama 1setengah hari pada awal nye lah..tp skunk kami nak jadikan ia 3 hari..so kami nak tambah trip dalam planning ke bukit tinggi..kejap lagi kul 6 kami ajk pertanggungjawap nak kesana untuk buat survey..mampos lah aku skip 2 kelas..zee jangan marah..kami bertolak naik ven kami pergi ber9 ,so kami semua lah student yang memendu nye pon student..tp yang paling sedih benda nie berlansung pada tarih keramat aku tarih yang akan mengukir segala sejarah dan kenangan..doa kan kami selamat…muahh aku dah merapu nie…hahaha bye nak tido dah love u all..

No comments: